靚靚......搽搽 2013

想知道自己係咪《pok家生活軼事》忠實fans,
如果我話花士令事件,
你哋有幾多位講得出發生咩事呢? 

搵番啲舊post,
係2011年5月,
pok當時歲幾就嚟兩歲,

衰妹將半罌花士令搽咗上個頭,
洗咗成個禮拜頭都仲黐立立,

歷史在重演,
我的命中命中.......
 喺今時今日2013年,
da da又係差唔多兩歲o既一個下午,

話說pok家準備出門口,
pok媽出街前化個妝,
da da就喺我隔離睇住我化妝眼都唔眨~~
pok媽化完妝啲化妝品擺晒喺枱面待執,
pok爸&pok媽然後就趕住執嘢出去,
轉個頭,
我諗都冇兩分鐘,
 兩隻嘢搞成咁!

da da就學我化妝~~
將我盒concealer搽晒上面!
da da 搽到好似做京劇咁!
右邊面搽滿晒!
 pok姐當然唔執輸,
左邊面!

一個左一個右, 好不過癮!
 pok姐仲要好威咁....
 對住鏡頭笑!
 可憐的concealer, $390 (唔知而家有冇起價?!), 
搽晒咁滯!
可能佢兩隻嘢見到pok媽日日淨係搽眼袋,
用得好慢,
所以幫我用晒佢!
等我可以快啲買過新!

今次真係堅肉赤~~
成本高過花士令好多!

事後我當然問罪pok姐,
因為da da 根本未夠力開個盒~~
 你知唔知pok姐講咩?
佢話喎: 我見da da好想開個盒又開唔到,
我咪幫佢開囉!

OH! 唔該晒!!
平時只管報寸的pok姐,
今次又會咁幫細佬o既~
真係手足情深得太合時!

   pok爸事後仲怪我唔睇住兩隻馬騮~~
唉~~
我已經血本無歸, 
仲話我!
真係屋漏兼逢XXX! 

算啦! 
其實一盒都真係用好耐先用得晒,
同埋用得太耐又真係會變質,
惟有咁樣安慰自己啦~~
證明人係唔會從歷史中吸取教訓!
pok媽亦然!

留言

  1. concealer 係肉赤啲... 不過易洗過上次花士令啦... 哈哈哈!

    回覆刪除
  2. hahhaa dada 查左咁多落去遮瑕,半邊面即時假左!:P

    回覆刪除
  3. 超搞笑,証明佢兩個系貪靚鬼,見亞媽成日揸都唔好執書...哈哈

    回覆刪除
  4. hahah..我重記得pok pok 搽到成頭花士令個樣 , 你隻concealer 好勁, dada 搽完雙眼皮都變咗單眼皮 hahahaa

    回覆刪除
  5. 化妝後的pok姐&dada兩個望住鏡頭真係勁有自信吖! 超攪笑~hahaha!

    回覆刪除

發佈留言