pok姐恰細佬實錄

到底da da點解咁嬲呢?

睇下以下呢幾張相就明㗎喇!


有人想強奪dada坐駕!

救命呀!明明我坐開㗎!

有人出動手踭!dada 奮力掙扎!

dada成功攝番半個身位!

(注意:呢個時候攝影師秉承記者精神,唔幫拖竟然任由慘劇發生,目的係要從小訓練dada自我保護能力!)

就快成功喇dada!

dada慘、慘、慘呀!

攝番晒個人出嚟!

拍攝完畢!老媽我要出手了!

曳pok事後被罰企兼扣乖乖貼紙!

pok姐最近恰細佬多過食飯!pok媽呢期都好頭痕呢!

樂觀地諗,對dada嚟講都不失為一個鍛鍊嘅好途徑!(苦笑)





留言

  1. DaDa 真係好乖喎, 不過見到現場情況又幾好笑,記者影咗相先擺平, 真實報導,如果唔係我地又點睇到呢~

    我對仔女呢期反而係細佬成日蝦家姐, 頭暈~

    回覆刪除
    回覆
    1. da da 而家戰鬥力仲未成熟啫, 遲啲有排打呀佢哋!
      阿細佬都幾強喎, 竟然蝦到家姐, 我呢個POK姐一副強者姿態, 畀人恰真係冇乜可能~~

      刪除

發佈留言