淺遊首爾:cafe 多過便利店

可能你會話,
首爾多CAFE唔係新鮮事喇播!
不過對於我呢個大鄉里第一次遊首爾,
又的確係幾新鮮,
 成行成市的CAFE,
一條街每隔十幾步路總有一間,
大大小小,
集團式經營或咖啡小店乜都有
真係令人不解韓國人為何戀愛咖啡到呢個地步!
不過最令人欣賞的是,
CAFE的interior design大部份都好賞心悅目!
幾日嚟全靠呢啲CAFE回氣!

第一間幫襯的CAFE,
喺德壽宮附近,
我哋冇揀咖啡,
揀咗fruit smoothies,
 都幾貴,
大概HKD$40-50一杯~~

呢間感覺比較清新同光猛,
可能有賣SMOOTHIES的關係!

SMOOTHIES MENU 好吸引~~


BERRY MIX 同BLUEBERRY
久遺了的girls' trip合照~~


第二間想介紹的是這間.....
叫做stage of the moon? stairs to the moon?
唔記得喇! 
識韓文o既請自行翻譯~~
喺弘益商店街附近
其實呢, 
我覺得搵唔到呢間並唔係咩損失,
因為附近實在太多cafe,
試唔到呢間,
咪試吓第間啦!
話唔定更好!

 吸引人的是那些retro傢俬同擺設
 
 盞盞燈飾唔同款~~
 地方好闊落,
完全冇香港cafe o既擠迫感!
 cafe 設有露台座位,
不過由於天氣很熱,
還是選室內座位比較實際!
 
 這個角落即時叫我想起我的一位同時對cafe和書都很迷戀的朋友!


這間在景福宮附近的,
是我最喜愛的一間!
Cafe Kona Queens
樓高三層~
周圍的樓宇全部不超過三層樓,
坐在三樓可以想像景觀很開揚!

 最後真的選了三樓,
對外就是天台的露天座位,
吸煙的客人坐外面感覺更通爽
 很喜愛這種以原木為主的枱枱凳凳,
一室充滿原始木香~

見到呢個蛋糕櫃,
明明唔肚餓都想食番件~

 最後選了這個雲石朱古力CHEESE CAKE,
入口滑溜得好緊要,
朱古力味也很香濃,
好味到呢!!~
連平時唔鍾意食CHEESE CAKE的我都覺得好好味!

  外望的景觀全都是不高於三層樓的住宅,
令人好唔捨得走!

       最後想講講就是O'sulloc Tea House,
(在明洞好似都有分店)
我去仁寺洞呢間,
三樓剛剛翻新過,
格調很高~~ 
好日本feel
  
地下是賣茶類產品,
有各式各樣的茶!

 
用來沖茶的器皿
 
 梳化椅好舒服~


 綠茶tiramisu~
味道是預期中的,
不過有啲過甜,
冇乜驚喜~

扮嘢的pok媽叫了杯 tangerine milk,
(人哋明明出名綠茶!)
實在太甜,
勁後悔~~

呢兩舊「蒸糕」唔關O' Sulloc Tea House事, 
係pok 媽喺北村見到,
見個樣幾好,
貪得意買嚟試,
一個純米味、一個南瓜味,
味道.......朋友may說很難食!
我覺得.......OK啦! 似拜神鬆糕~
um.........教訓係, 都係唔好亂試新嘢~~
HAHAHA~~

其實沿途經過見到仲有好多靚到不行的CAFE,
當然好想逐間VISIT,
下次再去首爾,
我一定唔會去番呢四間,
選擇實在太多,
好想試多啲!




留言