淺遊首爾:做很遊客的事 PART 1


終於成行了! 
今次pok媽拋夫棄子,
同好朋友兩個人去首爾,
去我們真正想去的地方!
在此真的很感激pok爸賜我這次旅行,
獨力照顧 pok & da,
讓我重拾久遺了的girl's trip情懷~~

這次trip對我來說太重要了,
做了媽媽之後,
去旅行在時間上已成為很奢侈的活動,
更何況是一個人去呢? 
(相信好多媽咪應該也有同感吧!)
多謝pok爸~~
真的超級感謝~~

同時今次也是跟好朋友May "n"年後再度一起去旅行,
永遠是一個很好的旅行伙伴,
真的感到友情何等珍貴和實在,
多謝May~~

感情位遲啲再講,
講吓POK媽呢個trip啦!
因為第一次去首爾,
所以雖然我們都是shopping精,
都共識要去遊覽吓首爾的名勝~

第一站去了離酒店很近的德壽宮 
地標~~

 剛巧大漢門前有少年 drum show,
勁多人圍觀,
仲有fans,
文化氣氛好濃厚啊~


落機當日天氣好好好好,
雲靚得好緊要~~


官員的排列次序,
都寫在殿前的碑上,

我相信如果pok姐到了,
都會這樣做!
hahaha~~

  
wow~太漂亮的光線~~ 

 
這是在漫畫經常出現的走廊 

總括來說慶福宮是一個比較細的皇宮,
建築物也不夠景福宮多,
如果會遊覽景福宮的話,
可以不來~
但這是一個幾好hea的公園~~
不知秋天是否有紅葉看呢?

首爾的日落

在市政府門前第二次看到大型文藝表演,
今次是默劇
再次呼吸到這個地方的文化氣息~

韓國的天主教和基督教應該很興旺,
到處都是漂亮的教堂!

韓街的感覺, 我會形容介乎中國與日本之間~
很幽靜,
樓宇不高,
有特色小店,
 但不夠日本的整潔和整齊~

那四天一直困擾我的....
是首爾街上到處都是這種樹!
最初我一直不知為何走到哪裏都傳來「狗屎」味?
但望來望去都沒有發現狗屎呀?
為何那麼臭和污糟都沒人理? 

後來經過反覆思考和驗證,
終於發現氣味源自這種外表好似黃梅的果實~
不知為何一走過就有狗屎味!
救命!
最特別是很多韓國太太和婆婆都會拾這些果實回家,
到底這些屎味果有何功用?
是用來入饡的嗎?
實在很想查證一下!

 晚上, 
到LOTTE YOUNG PLAZA,
有LINE friends pop up store呀!
LIKE爆!
 
 
還有figure在休憩處,
影餐飽~
 
 
 
大量LINE精品,
好可愛好靚好想買~~~~~
不過POK媽一件都冇買,
因為我剛搬完屋,
發現自己掉了大量類似的東西而我從來冇機會用!!
所以~~
搬屋是治療shopaholic的最佳方法!

 (淺遊首爾.....待續!)


留言

  1. 結咗婚生咗仔女, 仲可以單拖同朋友去旅去, 真係要好多謝另一半肯放人,
    pok 爸真係好老公&好爸爸~

    回覆刪除
    回覆
    1. 要付代價, 下次輪到佢同啲friend去~~HAHAHA~~

      刪除
  2. 你唔講單睇個張相一定以為系pok姐,好好享受得來不易的假期!

    回覆刪除

發佈留言