Pok爸生日慶祝: MIC Kitchen + Secret Ingredient

每年pok爸生日都令我好頭痛,
因為pok爸鍾意一大班人過生日,
不過每次同佢講搞party,
佢又唔知諗乜鬼主意,
又要慶祝埋呢幾個同埋嗰幾個朋友生日,
結果幫佢搞生日party,
變成咗佢自己搞12月之星生日會~
然後又因為一大班朋友又未必個個就到時間而告吹!!

還是surprise party最好,
等生日嗰個唔會咁多事!!

今次同pok爸同事朋友溝通好~
pok爸最後一秒至知~~
呵!
book 咗間食分子料理o既餐廳~
成晚食得最多風同FOAM,
不過結果都好飽~~
同埋好好味~~
呢度有wasabi思樂冰、臘味飯、菠蘿燒酒

MAIN 有 slow cook豬 + 咕咾肉sauce, 豆豉鯪魚味的銀雪魚柳 & black truffle 蘿蔔糕
好有創意同埋啲肉類整得好好味~

甜品最搞笑~
蓮蓉雪糕 + 咸旦SAUCE, 好似食緊月餅咁!

原來 MIC Kitchen 係廚魔喺觀塘o既新搞作~
啲菜式好特別, 
不過都係外國人會覺得新奇啲~
因為好多都係HK local 口味~~
咕咾肉汁....還是茶餐廳弄的比較好!

風騷的壽星pok爸~~

話說我哋嗰日全部人要扮港女影貼紙相,
所有人都要擺一號二號三號...........十一號表情
玩得勁開心~
多謝pok爸一班朋友~~
希望pok爸OK 呢個surprise 啦!


pok爸正日留番畀pok family~
pok 爸話想pok 媽親自下廚~
真係難倒我喇~
話說pok媽勁唔鍾意喺呢間屋個廚房整九大簋,
(太細, 擺得筲箕又擺唔到個砧板! 擺到個砧板又擺唔到隻碟~)
畀我搵到一間可以deliver啲餸上嚟公司o既online store,
唔使去買餸,唔使自己切嘢洗嘢~
同埋唔使為咗煮一餐而買啲用完一次就唔知幾時再用o既餸同醬料
一份一份咁買,
對於我嚟講環保好多~

啲材料寫晒ABCD.......
小朋友都唔會搞錯!

 好新鮮o既沙津同醬汁~


 湯是一包煮好 (好大包!), 
現成的Baked Tomato & Basil Soup~
睇個名就覺專業啦!
其實咪即係蕃茄+香草湯囉~~hehe~~

 過程圖文並茂, 再加埋啲材料o既指示
十八層地獄廚神都搞得掂!!

 黑毛豬~~好滑好林~~
(我自己去買餸點識買靚黑毛豬喎?!)

 好似好勁o既Greek Salad~~

Main = “Pluma” Pork - Chickpea, Black trumpet mushrooms and Pedro Ximenez
個名係咪好勁先?! 
睇完知唔知係咩料吖?
我唔知o架!! 總之整咗出嚟幾好味咁囉~~
hahaha~~

雖然我都幾鄙視自己出貓~~
以前鍾意乜都自己整,
而家竟然去訂餸,
不過真係省卻咗我不少煩惱,
仲可以輕輕鬆鬆去返工同埋買蛋糕~~
我覺得好過出去好貴的餐廳畀人斬到一頸血啦,
今次$500 for 2有找, 仲可以買埋支wine~~
(new chef 有7折!)

勁滿意~~
我話我自己!
pok爸其實對食冇乜要求,
所以佢冇打分啊!! 

訂餸:
全部western dishes
各位地獄廚神想整餐好o既畀另一半品嚐, 
不妨去呢度訂餸扮好勁的大廚~~
零失敗!
其實都幾好玩o架!
hehehe~~

因為要忙住煮嘢,
兩隻馬騮喺麻麻度,
食完先湊佢哋返嚟切蛋糕~~
hehe~~
下次媽咪先煮畀你哋食啦~
(都唔知幾時?!~)
HAHA~~



留言